Publikationen

Huber, K., & Bannert, M. (2023). Investigating learning processes through analysis of navigation behavior using log files. Journal of Computing in Higher Education. DOI:10.1007/s12528-023-09372-3

Lewalter, D., Schneeweiss, A., Richter-Gebert, J., Huber, K., & Bannert, M. (2022). Mit Unterrichtsvideos praxisnah und disziplinverbindend lehren und lernen. Die Lernplattform Toolbox Lehrerbildung. In R. Junker, V. Zucker, M. Oellers, T. Rauterberg, S. Konjer, N. Meschede, & M. Holodynski (Hrsg.). Lehren und Forschen mit Videos in der Lehrkräftebildung (1. Aufl., S. 125-143). Münster: Waxmann Verlag.

Huber, K., & Bannert, M. (2022). What Happens to Your Body During Learning With Computer-Based Environments? Exploring Negative Academic Emotions Using Psychophysiological Measurements. Journal of Computers in Education. DOI:10.1007/s40692-022-00228-w

Huber, K., Bannert, M. (2019). What Digital Learning Does to Your Body - Promoting Learning With Digital Media Using Psychophysiological Measurements. In Companion Proceedings of the 11th Conference of the Media Psychology Division, MediaPsych 2019, 94-98.

Huber, K., & Holl. E. (2018). Breaks in Presence. Unpublizierte Masterarbeit. Technische Universität Chemnitz, Deutschland.

Huber, K. (2015). Emotionen in der Werbung. Die Wirkung von Emotionen auf Werbespots. Unpublizierte Bachelorarbeit. Technische Universität Chemnitz, Deutschland.